Friday, August 24, 2012

طول نقاط عطف و اکسترمم را بیابید


چند روز پیش داشتم "فرینج" میدیدم (زیاد فرینج میبینم) ، ایده ی ساده ای برای جهان موازی داره . "انتخاب" !!! توی فرینج میگه ما یه تعداد زیادی جهان موازی هستیم که تو همش یه ورژن از ماست که ممکنه بخاطر "انتخاب" های مختلف هرکودوم زندگی خاص خودشونو داشته باشن . اما من الان که فک میکنم میبینم تو همه نسخه های من فک کنم همینقد اوضاشون داغونه و لشن ، میدونی ،اگه جهان موازی بود فکر نکنم واقعن کسی توی جهان ها اونقدر فرق داشت . نهایتن همین گهی که هستیم ، هستیم

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

احساس میکنم دارم تو خلا شنا میکنم ، گم و سبک .. یه سبکی ناخوشایند ، جواب اگه تو ته خط نباشه خیلی بد میشه .. بریم ته خط، .یه جای ساکت

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن : تعریف یا انتقاد نمیخاد بکنین ، واسه کسی نمینویسم ، خودمم نمیدونم اصن چرا اینجا مینویسم ، از لحاظ تئوری با من در تضاده اینکاراما باز هم میگم ، قرار نیس آدم ها همیشه اونجوری باشن که میخان .. یا باید با این کار مزخرف کنار بیام یا کلن تمومش کنم .. فعلن کارای مهم تری هست تا تصمیم گیری برای این داغونستان

No comments:

Post a Comment