Tuesday, September 18, 2012

چـُــــس ناله

زندگی ملال آور میگذره و من منتظرم این قسمت از حالم تموم شه .. نشستم یه کنار تا زودتر بگذره خوب شم ، بدون اینکه ذره ای تلاش کنم ، زمان داره با سرعت باد میدوه و من ثابت و مبهوت حتی سعی نمیکنم به ثانیه ها چنگ بزنم.اگه انقد آدم دمدمی مزاجی نبودم که هر روز یه مود دارم شاید یه کم تلاش میکردم ولی مث یه بیماریم که باید فقط منتظر باشم دوره بیماری تموم شه . اینا همه توجیهه نهایتن اما باز هم کم نمیارم میگم "خوب میشم : ) " و میگذره

پ.ن : برای اینکه بخوابم چشامو نمیبندم ، پلکامو روی هم فشـــار میدم 
پ.ن 2 : زندگیم مث یه تیکه عن گنده ست که داره کونمو پاره میکنه اما نهایتن به جز یه تیکه گه چیزی واسم نمیمونه
از این تشبیه بهتر ندارم
پ.ن 3 : از ترس نداشته هام خودمو دارم میکشم ، بخاطر کون گشادی و بزدلی وحشتناک از شکست های بیشتر همیشه خودم عقب کشیدم که بعدن بگم بیخیال شدم ، نه اینکه یه بار دیگه زندگی - یا شاید خدا یا شاید حتی سرنوشت - سیلی بهم زد. من همینجا میشینم ، پاهامو میندازم رو هم با یه ژست خیلی زنانه بهتون نگاه میکنم که دونه دونه میپرید و میرید ، اینجوری بعدن کمتر حسرت میخورم ، و راحتتر توجیه میکنم همه نداشته هامو .
+ خداحافظ گلاااابی ها :)
پ.ن 4: حالم داره از این همه فرار کردن و توجیه و دروغ به هم میخوره اما جزیی از وجودم شدن .. اه تف 


'so I'll love whatever you become
and forget the reckless things we've done
I think our lives have just begun
I think our lives have just begun

and I'll feel my world crumbling
I'll feel my life crumbling
I'll feel my soul crumbling away
and falling away
falling away with you

staying awake to chase a dream
tasting the air you're breathing in
I know I won't forget a thing

promise to hold you close and pray
watching the fantasies decay
nothing will ever stay the same

all of the love we threw away
all of the hopes we cherished fade
making the same mistakes again
making the same mistakes again

I can feel my world crumbling
I can feel my life crumbling
I can feel my soul crumbling away
and falling away
falling away with you'

+ The Unforgiven II

No comments:

Post a Comment